Ταϊλάνδη, Ένας μαγικός κόσμος από το travelchat.gr

Ταϊλάνδη, Ένας μαγικός κόσμος από το travelchat

Γράφει ο/η Ρένα
06.02.07

Μπανγκόκ. Μια από τις πιο κοσμοπολίτικες και εξωτικές πόλεις στον κόσμο. Βρίσκεται στις όχθες του ποταμού Τσάο Πράγια κοντά στον κόλπο του Σιάμ και καλύπτει μια έκταση 1.500 τετραγωνικών χιλιομέτρων. Φτάσαμε μετά από 9 ώρες πτήση και μεταφερθήκαμε στο ξενοδοχείο για να αφήσουμε τα πράγματα μας και να ξεκινήσει η περιήγησή μας. Υπάρχουν δυο τρόποι για να κάνεις βόλτα στην πόλη. Να νοικιάσεις τουκ-τουκ, ανοιχτά παραδοσιακά ταξί σαν τρίκυκλα μηχανάκια ή να πάρεις ταξί, τα οποία πρέπει να έχουν ταξίμετρο ή να παζαρέψεις την τιμή από πριν για να μην σε κλέψουν. Στα τεράστια εμπορικά κέντρα μπορείς να αγοράσεις μεταξωτά υφάσματα, βαμβακερά ρούχα, πολύτιμους λίθους, διακοσμητικά ή χειροποίητα προϊόντα και κοσμήματα.

Στα τεράστια εμπορικά κέντρα μπορείς να αγοράσεις μεταξωτά υφάσματα, βαμβακερά ρούχα, πολύτιμους λίθους, διακοσμητικά ή χειροποίητα προϊόντα και κοσμήματα. Στην πλωτή αγορά απολαύσαμε την μοναδική ατμόσφαιρα που υπάρχει στα κανάλια, με τους παραδοσιακούς μικροπωλητές μέσα στις γραφικές βάρκες να πουλάνε διακοσμητικά για το σπίτι φτιαγμένα από ξύλο, φρούτα και τρόφιμα. Συνήθως φθάνετε εκεί με μικρή βαρκούλα, η οποία ταξιδεύει σε κανάλια. Όλα τα μαγαζιά βρίσκονται σε βάρκες και στις όχθες των καναλιών.

Το Σουάν Λουμ, νυχτερινό παζάρι που αρχίζει στις 6 και τελειώνει στις 12 το βράδυ, διαθέτει λούνα παρκ και καταστήματα όπου οι αγορές γίνονται με παζάρια. Το νόμισμα τους είναι το baht και η ισοτιμία είναι 1€ περίπου 50 baht.
Κοντινές εκδρομές μπορείς να κλείσεις από το ξενοδοχείο. Οι άνθρωποι είναι φιλόξενοι και πρόθυμοι να σε εξυπηρετήσουν. Αξιόλογη είναι η επίσκεψη στο μεγάλο παλάτι του Βούδα και στον ναό Phra Kaeo όπου προσεύχονταν οι πιστοί. Βρίσκεται πάνω σε ένα νησάκι του ποταμού Chao Praya και περιλαμβάνει πολλά κτίρια με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική. Ο ναός του Σμαραγδένιου Βούδα αποτελεί ένα μοναδικό μνημείο της χώρας.

Η διαμονή μας στη Μπανγκόκ ήταν μόνο 2 μέρες. Πήραμε την εσωτερική πτήση για το Πουκέτ (1 ώρα και 10 λεπτά), το μαργαριτάρι του νότου όπως αποκαλείται, που βρίσκεται στο νότιο τμήμα της Ταϊλάνδης.

Τροπικός προορισμός για αρκετούς ταξιδιώτες που επιθυμούν να διασκεδάσουν ή να χαλαρώσουν. Καταπράσινα τοπία με φοινικόδεντρα, λουλούδια σε διάφορα σχέδια και χρώματα και παραλίες με λευκές αμμουδιές και κρυστάλλινα γαλάζια νερά συνθέτουν το τοπίο. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο Naightonburi Ηotel σε μια μεγάλη και ήσυχη παραλία. Προτιμήσαμε να μείνουμε εκεί αντί στο κέντρο, στη Πατόνγκ. Το ξενοδοχείο ήταν πολύ καλό με εστιατόρια, πισίνες, γυμναστήριο, tennis, μασάζ κ.α.
Στην παραλία, μας περίμεναν ξαπλώστρες και κοκτέιλ για να δροσιστούμε από τον καυτό ήλιο. Πάνω στο κύμα, ένα εστιατόριο-καντίνα, που είχε γίνει το στέκι μας, είχε καταπληκτικά φαγητά. Δοκιμάσαμε περίεργες και πικάντικες γεύσεις και φυσικά αστακό (έπρεπε να τον παραγγείλεις από την προηγούμενη μέρα για να τον ψαρέψουν!) με μικρό κόστος. Αξίζει η μπύρα elephant που είναι η τοπική τους μπύρα. Το FantaSea, ένα φολκλορικό σόου με ελέφαντες, (μια ασιατική... Disneyland θα την ονόμαζαν) μας εντυπωσίασε.

Είχαμε αρκετές επιλογές για τις επόμενες μέρες.
Ολοήμερη εκδρομή στο Πανγκ-Νγκα (νησί του James Bond) που γυρίστηκε η ταινία "Χρυσοδάκτυλος", με τους διάσπαρτους βράχους μέσα στα γαλαζοπράσινα νερά της θάλασσας. Μικροπωλητές πουλούν πέρλες (αληθινές και πάμφθηνες). Δεν μας επιτρέψανε να κολυμπήσουμε.
Νοτιοδυτικά των ακτών του Κράμπι βρίσκονται τα νησιά Phi-Phi (Phi-Phi Don και Phi-Phi Ley), ίσως ο ωραιότερος παράδεισος πάνω στη γη για να απολαύσει κανείς τις ομορφιές της φύσης. Στις ακτές τους έχει γυριστεί η ταινία "The Beach".

Θα έχετε την ευκαιρία να κολυμπήσετε στα κρυστάλλινα νερά και να παρατηρήσετε με μάσκα και αναπνευστήρα τον βυθό και τα τεράστια πολύχρωμα ψάρια.
Η βόλτα με τα κανό διήρκεσε 1 ώρα περίπου στις γύρω παραλίες και σπηλιές.
Η βόλτα πάνω σε ελέφαντα θα μας μείνει αξέχαστη. Μην ανησυχείτε πως θα ανεβείτε πάνω στο πανύψηλο αυτό ζώο. Ο ιδιοκτήτης έχει φροντίσει να κάνει μπάνιο τον ελέφαντα και να του φορέσει μια ξύλινη θέση. Από τις εξέδρες μπορείς να ανέβεις πάνω του. Στην αρχή τρομάζεις με το ύψος αλλά μετά το συνηθίζεις.

Στο νησί των πιθήκων χαζέψαμε και ταΐσαμε φρούτα τα παιχνιδιάρικα πιθηκάκια.
Επισκεφθήκαμε το εργοστάσιο κατασκευής περλών αλλά οι πέρλες κόστιζαν πολύ πιο ακριβά από τις πέρλες που πουλούσαν στο νησί του James Bond.

Η παραλία Πατόνγκ, φημίζεται για την έντονη νυχτερινή ζωής της, την ξενοδοχειακή υποδομή της και την ποικιλία που προσφέρει στη διασκέδαση. Κατά μήκος της παραλιακής οδού υπάρχουν πολλά μπαρ που σφύζουν από ζωή μέχρι το πρωί, εστιατόρια που προσφέρουν εξωτικά πιάτα, φρέσκα και φθηνά θαλασσινά και φυσικά καταστήματα που μπορείς να αγοράσεις τα πάντα!
Ήταν ένα εκπληκτικό ταξίδι στον εξωτικό αυτό προορισμό και αξίζει να μείνεις αρκετές μέρες.

Το κέιμενο είναι από το μέλος Ρένα στην ιστοσελίδα: http://www.travelchat.gr

Επισκεφτείτε το www.travelchat.gr γίνετε μέλος και ανταλλάξτε απόψεις για εκδρομές και όμορφα μέρη του πλανήτη μας. Γίνετε μέλος στο forum του travelchat, για να υποβάλετε τις ερωτήσεις σας!
Share on Google Plus

About Travel Nicolas

Nicolas is a freelance travel writer, Photographer, Guidebook Author, online marketing professional and traveler who is always looking for a new adventure. He has been in many countries, lived abroad and is always on the lookout for authentic experiences.